Veelgestelde vragen - Tickets

Bekijk voor soorten tickets, prijzen en bestellen de ticketpagina. Tickets voor maandag, dinsdag & woensdag zijn nóg voordeliger.

Je kunt een ticket kopen in de ticketshop. Kies je dag en geef het gewenste aantal tickets aan. Tijdens het evenement kun je ook tickets kopen aan de kassa.

In de ticketshop kun je je tickets betalen met iDEAL, creditcard (Mastercard en VISA), PayPal en Klarna. Met Klarna kun je je bestelling later betalen. Je sluit met deze betaalmethode een soort lening af. Hier zijn extra kosten aan verbonden.

Je ontvangt na aankoop je e-ticket(s) via e-mail. Het e-ticket is je toegangsbewijs en wordt gescand bij de entree. De unieke barcode op het e-ticket kan slechts eenmaal worden gebruikt, kopiëren is zinloos.

Huishoudbeurs 2024 werkt met tickets op datum. Tickets geven alleen toegang tot het evenement op de datum dat op het ticket staat vermeld.

Er is geen korting voor 65+.

Kinderen tot en met 4 jaar kunnen gratis naar binnen. Voor kinderen van 5 tot en met 16 jaar betaal je € 7,95 voor een ticket.

Busondernemingen bieden één prijs aan voor de reis en het ticket. Er kan ook alleen een retourticket voor de busreis gekocht worden tegen een speciale prijs.

Eventuele acties worden via onze maandelijkse nieuwsbrief en op onze social media kanalen bekend gemaakt.

Als je problemen ervaart bij het bestellen van een ticket raadpleeg dan de Customerservice van Paylogic.

Ben je je ticket(s) kwijt of heb je ze niet ontvangen? Je kunt gekochte tickets opnieuw laten verzenden. Ga naar het service center van Paylogic en vul je e-mailadres in. Alle geldige tickets die zijn geregistreerd op dit e-mailadres worden dan nogmaals toegestuurd.

Omruilen is mogelijk via het 'Change tool' voor tickets gekocht vanaf 1 december. De orderwaarde van de oorspronkelijke bestelling wordt van de nieuwe orderwaarde afgehaald. De orderwaarde van de oorspronkelijke bestelling betreft alleen de waarde van de tickets, niet de service fee van € 2,95. Deze zal opnieuw moeten worden betaald. Volg de onderstaande stappen om tickets van datum te ruilen:

  • Klik in de bevestigingsmail van de bestelling onderaan de knop 'Bestelling Beheren'.
  • Op de Bestelpagina kies je voor 'Meer acties'.
  • Kies 'Tickets wijzigen'.
  • Selecteer de tickets die je wilt wijzigen en klik op ‘Akkoord’.
  • Selecteer de tickets voor de andere datum en voldoe de betaling (service fee).

Heb je tickets gekocht voor 1 december?  Vul dan dit formulier in.

Het is niet mogelijk om gekochte tickets te annuleren of het aankoopbedrag terug te krijgen.

Dat hoeft niet als je in het bezit bent van een smartphone. Je kunt je e-ticket bij de entree laten scannen vanaf je smartphone.

Iedereen met gewonnen of gekregen tickets ontvangen een paar weken voor Huishoudbeurs 2024 een e-mail om de tickets aan te vragen.

Het is niet mogelijk in de Early Bird shop extra tickets bij te kopen omdat deze actie is afgelopen. In de reguliere ticketshop is het vanaf 17 november mogelijk tickets bij te bestellen tegen de dan geldende tarieven.

De Early Bird ticketshop is zo ingericht dat alle bestelde tickets alleen voor dezelfde datum kunnen worden verzilverd. Wil je je tickets voor meerdere data verzilveren? Vul dan dit formulier in.

Als een code wordt ingevoerd, wordt deze direct geblokkeerd voor 30 minuten. Als de bestelling niet meteen wordt afgemaakt, kan de code na 30 minuten opnieuw gebruikt worden.

In de ticketshop zijn VIP upgrade tickets beschikbaar voor elke dag. Deze tickets zijn alleen geldig in combinatie met een geldig ticket voor dezelfde dag en worden beperkt uitgegeven vanwege de maximale VIP capaciteit. Op = op.

Huishoudbeurs 2024 en Negenmaandenbeurs 2024 worden apart georganiseerd. Als je op zaterdag 17 februari beide evenementen wilt bezoeken, heb je een Negenmaandenbeurs upgrade nodig, naast een geldig Huishoudbeurs ticket. Een upgrade is te koop in de ticketshop en aan de kassa voor 7,50 euro.

De organisatie van Pasar Malam heeft besloten niet op Huishoudbeurs 2024 aanwezig te zijn.