Deelnemen
HHB_deelnemen_title

Je doelgroep in het echt ontmoeten zorgt voor meer beleving, meer verbinding en zet sneller aan tot aankoop. Evenementen bieden de unieke mogelijkheid om je merkverhaal live te vertellen & consumenten in het hart te raken.

 

Op het grootste B2C evenement van Nederland kom je in één keer onder de aandacht bij een groot deel van je vrouwelijke doelgroep. Zij zijn bewust op zoek naar nieuwe producten en merken, waardoor je nog makkelijker hun aandacht & tijd krijgt. De Huishoudbeurs brengt merken en consumenten samen.

Meisje_HHB_delenemen

Met een compleet palet aan segmenten is er voor elk merk een matching omgeving om bezoekers te bereiken & inspireren. Van food tot fashion en van wonen tot wereldreis. Pak het podium in het segment dat jouw merk weerspiegelt.

Om als merk succesvol te zijn, is het cruciaal de drijfveren van je doelgroep goed te begrijpen.Het BSR™-model helpt hierbij, door inzicht te geven in 7 verschillende leefstijlen.Er is immers niet één type Nederlandse vrouw en ook niet één type bezoeker van De Huishoudbeurs.Ontdek de belangrijkste leefstijlen van onze bezoekers en leer hoe je hen het beste kunt bereiken.

Laura

Laura is graag bij haar familie en vrienden. En één van de favoriete bezigheden? Shoppen!

Milou

Milou is jong, dol op festivals & evenementen, gek op shoppen en altijd in voor iets nieuws.

Ilse

Ilse gaat er voor in het leven. Ze is op zoek naar nieuwe trends en houdt van luxe & comfort.

Sterre

Sterre is een trendsetter: altijd de nieuwste producten. Impulsief iets doen, is haar specialiteit. 

De Huishoudbeurs is divers, jong en vernieuwend. Jouw vrouwelijke doelgroep komt ook. Eén ding hebben de bezoekers gemeen: ze zijn op zoek naar nieuwe producten en ervaringen.

icons_myths

Laat je overtuigen door onderzoek, jarenlange ervaring & de mening van onze exposanten

24% hogere naamsbekendheid voor Beyond Meat na deelname 

10% van de bezoekers heeft achteraf meer kennis over de deelnemende merken 

12% van de bezoekers heeft een vervolgaankoop gedaan bij deelnemende merken 

75% wil volgende editie weer deelnemen 

89% vindt bezoekers van hoge kwaliteit 

98% heeft constructieve samenwerking met beursteam

In 2023 waren we vanuit de ANWB voor het eerst aanwezig op De Huishoudbeurs. Met als doel, naast onze bestaande ledendatabase, een nieuwe jongere doelgroep aanspreken met onze diverse diensten en producten. Hiervoor is De Huishoudbeurs de ultieme plek! We hebben bezoekers kunnen verrassen met ons assortiment, veel waardevolle informatie opgehaald bij potentiële klanten en een fantastische omzet gedraaid. Een aanrader om deel te nemen!

logo_quote_0000_Logo-ANWB-1024x534

Dit jaar was Holland Casino voor het derde jaar standhouder op De Huishoudbeurs om ons merk bij een grote, passende doelgroep onder de aandacht te brengen en de bezoekoverweging te verhogen. Met leuke spelactiviteiten hebben we bezoekers op een sympathieke wijze kennis laten maken met ons merk. In één week tijd hebben we veel waardevolle leads kunnen genereren. Wij zien de Huishoudbeurs als een zeer gevestigde naam met groot bereik.

logo_quote_0001_holland-casino-2-logo-black-and-white

Je bent er toch ook bij? We kijken er naar uit je te mogen verwelkomen op De Huishoudbeurs. Voor meer informatie over deelnemen of adverteren, kun je contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee.

Pas op voor phishing berichten!Er is helaas een aantal frauduleuze partijen actief dat bedrijven benadert uit naam van De Huishoudbeurs. De voorstellen, aanbiedingen en rekeningen die deze partijen sturen, zijn niet bonafide en wij adviseren dan ook hier niet op in te gaan. Bij twijfel, neem gerust contact met ons op.