Deelnemen

Deelnemen_header_nieuw

Je doelgroep in het echt ontmoeten zorgt voor meer beleving, meer verbinding en zet sneller aan tot aankoop. Evenementen bieden de unieke mogelijkheid om je merkverhaal live te vertellen & consumenten in het hart te raken.

 

Op het grootste B2C evenement van Nederland kom je in één keer onder de aandacht bij een groot deel van je vrouwelijke doelgroep. Zij zijn bewust op zoek naar nieuwe producten en merken, waardoor je nog makkelijker hun aandacht & tijd krijgt. De Huishoudbeurs brengt merken en consumenten samen.

Feitenencijfersbuttons_2026
clouds_strip

Deelnemen

Zorg ervoor dat je verzekerd bent van het laagste tarief en schrijf je vóór 31 maart in voor Huishoudbeurs 2026. We horen graag jouw voorkeuren met betrekking tot de locatie, het aantal m² of eventuele andere wensen. We doen ons best om hier rekening mee te houden. 

 

Tarieven_rebook
Cloud_Strip_2

Met een compleet palet aan segmenten is er voor elk merk een matching omgeving om bezoekers te bereiken & inspireren. Van food tot fashion en van wonen tot wereldreis. Pak het podium in het segment dat jouw merk weerspiegelt.

Om als merk succesvol te zijn, is het cruciaal de drijfveren van je doelgroep goed te begrijpen. Het BSR™-model helpt hierbij, door inzicht te geven in 7 verschillende leefstijlen. Er is immers niet één type Nederlandse vrouw en ook niet één type bezoeker van De Huishoudbeurs. Ontdek de belangrijkste leefstijlen van onze bezoekers en leer hoe je hen het beste kunt bereiken.

harmoniezoeker
plezierzoeker
Stijlzoeker
Avontuurzoeker
clouds_strip

De Huishoudbeurs is divers, jong en vernieuwend. Jouw vrouwelijke doelgroep komt ook. Eén ding hebben de bezoekers gemeen: ze zijn op zoek naar nieuwe producten en ervaringen.

Mythes_button
Overtuigen_2026

Je bent er toch ook bij? We kijken er naar uit je te mogen verwelkomen op De Huishoudbeurs. Voor meer informatie over deelnemen of adverteren, kun je contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee.

Pas op voor phishing berichten! Er is helaas een aantal frauduleuze partijen actief dat bedrijven benadert uit naam van De Huishoudbeurs. De voorstellen, aanbiedingen en rekeningen die deze partijen sturen, zijn niet bonafide en wij adviseren dan ook hier niet op in te gaan. Bij twijfel, neem gerust contact met ons op.
Luchtballon