Je doelgroep in het echt ontmoeten zorgt voor meer beleving, meer verbinding en zet sneller aan tot aankoop. Evenementen bieden de unieke mogelijkheid om je merkverhaal live te vertellen & consumenten in het hart te raken.
Op het grootste B2C evenement van Nederland kom je in één keer onder de aandacht bij een groot deel van je vrouwelijke doelgroep. Zij zijn bewust op zoek naar nieuwe producten en merken, waardoor je nog makkelijker hun aandacht & tijd krijgt. De Huishoudbeurs brengt merken en consumenten samen.
Met een compleet palet aan segmenten is er voor elk merk een matching omgeving om bezoekers te bereiken & inspireren. Van food tot fashion en van wonen tot wereldreis. Pak het podium in het segment dat jouw merk weerspiegelt.
Om als merk succesvol te zijn, is het cruciaal de drijfveren van je doelgroep goed te begrijpen.Het BSR™-model helpt hierbij, door inzicht te geven in 7 verschillende leefstijlen.Er is immers niet één type Nederlandse vrouw en ook niet één type bezoeker van De Huishoudbeurs.Ontdek de belangrijkste leefstijlen van onze bezoekers en leer hoe je hen het beste kunt bereiken.
Laura is graag bij haar familie en vrienden. En één van de favoriete bezigheden? Shoppen!
Milou is jong, dol op festivals & evenementen, gek op shoppen en altijd in voor iets nieuws.
Ilse gaat er voor in het leven. Ze is op zoek naar nieuwe trends en houdt van luxe & comfort.
Sterre is een trendsetter: altijd de nieuwste producten. Impulsief iets doen, is haar specialiteit.
De Huishoudbeurs is divers, jong en vernieuwend. Jouw vrouwelijke doelgroep komt ook. Eén ding hebben de bezoekers gemeen: ze zijn op zoek naar nieuwe producten en ervaringen.
Laat je overtuigen door onderzoek, jarenlange ervaring & de mening van onze exposanten
24% hogere naamsbekendheid voor Beyond Meat na deelname
10% van de bezoekers heeft achteraf meer kennis over de deelnemende merken
12% van de bezoekers heeft een vervolgaankoop gedaan bij deelnemende merken
75% wil volgende editie weer deelnemen
89% vindt bezoekers van hoge kwaliteit
98% heeft constructieve samenwerking met beursteam
Je bent er toch ook bij? We kijken er naar uit je te mogen verwelkomen op De Huishoudbeurs. Voor meer informatie over deelnemen of adverteren, kun je contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee.